Известие

Collapse
No announcement yet.

Прекъсва докато е студена.....

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • при мен детонациите изчезнаха когато я паля сутрин студена, но при положение че не натискам газта изобщо - само има едно 4-5 секундно тресене все едно всеки момент ще изгасне, и след това се оправя......трябва да намеря как и къде да си мерна налягането на бенза при студен двг.....
    "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
    F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

    Comment


    • Какво се крие зад абривиатурата МПХ,търсачката не ми помогна особенно!
      Мързелът, е интерсено нещо,неможеш да спреш да си починеш!

      Comment


      • Мотор Празен Ход, до колкото знам.
        Mitsubishi L200 2.5D (115 hp)
        Alfa Romeo 156 2.4 jtd (136++hp)

        Comment


        • При мен пак се появи този проблем преди 3 дни. Покарах 2 дни на бенз. и никви грижи. След 1-2месеца вероятно ще е същото. Този път глъхнеше много силно, щото й сложих бенз. 95 от Шел, а по принцип никога не сипвам там, ама нали без пари ... ваучер.
          Според Бобо при газовите Алфи с ТС, тоя проблем идва главно от тва, че колата се самонастройва за газ и после не може да запали на бенз.
          2014: Deutschland über alles

          Comment


          • тоя проблем идва главно от тва, че колата се самонастройва за газ и после не може да запали на бенз.
            Ами несъм съгласен ! Откакто сложих ГИ и О чудо сутрин си пали на бензин перфектно,няма замисляне на обороти,няма давене,има пълна мощност !
            Мислихме с няколко колеги какво общо има газовата уредба с бензиновия проблем за сутрешното палене и не можахме да намерим логика.
            Alfa Romeo EX 155 1.8SS,147jtd,156TS,156jtd,
            159 1.9 няколко. 2.4 няколко, Auto, ръчка - всичко
            NEW 159 2.0 JTDm Black TI

            Comment


            • Сигурно газта е прочистила някои проблемни области, или като е била поставяна са били потистени от техниците, които са я поставяли. Аз проблема си го имам, в сервиза, където ми я правеха ме убеждават че това е от малките свещи, но не бързам да сменям нищо.
              Mitsubishi L200 2.5D (115 hp)
              Alfa Romeo 156 2.4 jtd (136++hp)

              Comment


              • При мене този проблем се появи след кото я оставих в един сервиз да ми сменят задължителните консумативи. Там ми казаха, че това било от ангренажния ремък, по-точно неговото неправилно поставяне, което те са направили. Трябвало да поставят някакви пети. Какво се оправяли след това не знам, но разлика няма. Даже започна да става по-лошо. Оборотите се мотаят след като изключа от скорост. След като я запаля 2 мин не става за каране, или поне на високи обороти.

                Днеска отидох до ВантоТрейд (на Околовръсното и Самоковско шосе). Надявам се следващия вторник да ми го оправят. Парите са без проблем, щяло да струва колкото смяна на ангренажен ремък, но поне да заработи номално.

                В сервиза "БОБИ 90", където ми го смениха ме убеждават, че това е от свещите, но как нищо и нямаше преди.

                Кажете, имате ли някаква представа от сервиза на ВантоТрейд, работят ли добре, оправят ли се с Алфа?

                Дай боже това ужасно държание на автомобила да спре след това, че ми писна.
                Mitsubishi L200 2.5D (115 hp)
                Alfa Romeo 156 2.4 jtd (136++hp)

                Comment


                • Честно да ти кажа ме съмнява да е от зацепването на ангренажа. Но знае ли човек. Всчико е възможно. Аз съм зацепвал 5, 6 алфи вече с необходимите пети. И след зацепване пак си прекъсват. Моята и тя прекъсваше по едно време, и аз слених много неща по нея, понеже ме беше побъркало това сутрин. Не можех да я искарам от гаража. Нямаше мощност да отлепи, че на полусъединител съм я изкарвал без гас. Голям ужас беше. И се оправи после, но не можах да разбер точно кога. Аз като сменях сменях по няколко неща наведнъж и в един момент се усещам, че вече колата работи перфектно и не си спомних кога за последно правеше проблеми. Мисля, че след смяната на софтуера на края след като бях сменил всичко се оправи, но не съм сигурен.

                  А отностно ВантоТрейд съм чел тука във форума, че са много добри. Така, че дано те знаят къде е точно проблема.
                  Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

                  Comment


                  • А тази смяна на софтуера къде могат да ми я направят? Колко ще ми струва? Сигурно понеже съм сменил няколко неща и затова да е така. Много ме дразни.
                    Mitsubishi L200 2.5D (115 hp)
                    Alfa Romeo 156 2.4 jtd (136++hp)

                    Comment


                    • Ми където правят чип тунинг по принцип. Но аз не съм сигурен дали тогава се замаза проблема. То ако е от софтуера, това не е оправянае, а е замазване. Въпреки, че при мен колата върви много добре сега. Няма да се чуди, няма да прекъсва. Сутрин е много добре. Даже ме кефи сутрин как се изтрелва. Докато е студена не дава да и бутна газта. Аз като гледам с новия софтуер на празен ход стойностите които да са същите като преди. След 2000 оборота обаче дава по-голямо предварение на запалването. Моя проблем сутрин се оправи, а той именно беше м/у 2000 и 2500 оборота. Тогава забиваше муцуна, почваше да прекъсва и да гърми в колекторите. Сега точно на тези обороти има най-много мощност или по-точно въртящ момент. Там най-много започва да дърпа при ускорение.

                      ЕДИТ: Иначе интервенциите които съм правил по мотора са следните:

                      1. Маркуч на байпаса (за картерната вентилация) - НОВ
                      2. Дебитомер (оригинален по номер на МОШ) - НОВ
                      3. Вариатор на фазите - ремонт
                      4. Чистене дроселова глапа и зануляване ЕКУ (оборотите станаха бетон)
                      5. Смяна термостат (стария отваряше на 70 градуса и мотора вечно студен)
                      6. Смяна ламбда сонда (даваше бедна смес и колата гореше 20/100)
                      7. Монтиране конусовиден, отворен спортен филтър.
                      8. Ремап на ЕКУ (смяна софтуер)
                      9. Каране само с ЕКО 100 октана.

                      И това е. Другите датчици по мотора, свещите и кабелите минаха само проверка и са си добре. Колата сега е пушка. Но със сигурност най-голямо подобрение почуствах след смяната на софтуера. За проблема сутрин обаче не мога да си спомня кога точно забелязах, че го няма.
                      Last edited by oem; d.m.y г., 13:52.
                      Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

                      Comment


                      • Значи да не казвам голяма приказка, но преди 4 дена смених гарнитурата на клапанната кутия, и глъхненето остана в историята, точно 5 пъти съм я палил студена оттогава, дори първата вечер си навих алармата в 4 че знаех че тогава из балкана дето бях е най - хладно, на 14 градуса ми запали като осичка, закова 1200 - 1300 оборота, моментално поема точно толкова газ колкото и подам(тя и преди си я поемаше, просто веднага след запалването оборотите падаха на 500- 600 все едно ще загасне), изобщо стана кола мечта, имах лек теч на масло от тая гарнитура, и ме навежда на мисълта че може и от там да е смучела някъде въздух в началото.......иначе нищо друго не съм правил по нея......
                        Мнооооооооооого съм доволен.........
                        "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
                        F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

                        Comment


                        • Да ти кажа няма логика но виж ако си разкачвал разни жици или акумулатора първите няколко старта може да се оправи докато се адаптира компа на колата на ново.
                          А това дето го е писал колегата ОЕМ съм го правил като това което не е същото е филтъра аз съм с реплейсмънт и карам с ОМВ 100. Аз нямам оплаквания от глъхнене сутрин просто много рядко пали от първия път.
                          156 1,8 ТS 99
                          Nissan Murano 2005

                          Comment


                          • Това с паленето е некъв друг кахър си мисля. При мен само докато чукна ключа и пали.
                            Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

                            Comment


                            • тя и моята докат чукна пали,но гасне след това

                              ферарист! още ли е добре колата?
                              Аlfa156 1.8TS 2000

                              Comment


                              • И моята от известно време започна да го прави това
                                На мен лично ми прилича на фалшиви свещи, но може и да не е това. Аз не съм сменял нито дебитомер нито ламбда нито съм ревизирал байпаса за празен ход и дроселиащата клапа... каня се преди зимата да го направя това дано се оправи, защото наистина е дразнещо. Но пък това с гарнитурата ми стана интересно (макар да няма логика) защото и моята след "умелата" намеса на един сервиз започна да омаслява. Съмнявам се също така, че може би ми подмениха и свещите защото бях ги ревизирал и тествал преди това на стенд и свещите си бяха ОК, но знае ли човек... може да са се прецакали.
                                Have A Nice Day
                                o/_______\o
                                (Оo=\°/=oO) Alfa Romeo 156 1,8TS '00 ГИ "Фобос"
                                []=о===о=[]

                                Comment

                                Working...
                                X